torsdag den 15. november 2007

strikkefinger


Lone og jeg fik vist strikket en del i dagens strikkeklubber, nu her 21 minutter efter endt strikke café har jeg stadig mærke på fingeren - hvor sundt er det mon?
Det lækre garn der er unde vores finger er Evila 8/2 under havet, tror jeg Rebekka sagde det hed, for lækkert, købte bogen digt i masker for små 14 dage siden. Det blå garn forelskede jeg mig straks i da jeg så det inde på Rebekkas side på Ravelry. Hvor heldig var jeg så lige, da hun sagde hun gerne ville sælge :)

Der er ikke helt varmt i verdenskulturhuset, så Lone lånte lige min Lavender, der er jo et pænt stykke igen, må jeg konstatere... Mon det sidste garn snart kommer med posten?

2 kommentarer:

  1. He he he, det ser jo godt ud ;-) Hvornår får du så en strikkebule (ligesom skrivebule bare pga strik)
    Du er da faktisk kommet rimelig langt med Lavender!
    Kh Karen S

    SvarSlet
  2. hmm strikkebule tror den kommer når man strikker på gammeldags tynde metalpinde... prøver lige... ;)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.