fredag den 11. marts 2011

Yogi pants 2

Garnet til teststrikning af bukserne er kommet fra Filcolana, så Vithard og jeg skal igang med at strikke Yogi pants. Vejret er dårligt, lyset er nærmest fraværende, så jeg har ikke billeder af garnet i dag. Men jeg har samlet en lille fotocollage.
Dette var demo buksen, der er et par ændringer i den endelige opskrift. En af ændringerne er ret væsentlig for det endelige look. Brokade mønsteret er blevet centreret hen over livet, stykket har samme bredde, men selve snørrer stykket, bliver anderledes, da dette ikke fungerer. Der skal sys et fast stykke stof på, så det ikke gir' sig så voldsomt.
Lommerne bliver dybere, og der bliver mulighed for at lave bukserne kortere (min version 2) eller lange som disse (Vithards Version).

6 kommentarer:

  1. De er bare så fascinerende.

    SvarSlet
  2. Mere! Vi vil have mere! Har du pdf´et mine filer? Og skal jeg vente på garn?

    SvarSlet
  3. @Heidi jeg er ved at pdf'e sender garn og pdf'er snart, skal nok lige sms'e inden...

    @Ann Tak :-)

    SvarSlet
  4. De er virkelig fantastiske :)

    kh Jane

    SvarSlet
  5. Tak Jane
    Mon man kan gøre strikkede bukser til en trend+ ;-)

    SvarSlet
  6. Tak Jane
    Mon man kan gøre strikkede bukser til en trend+ ;-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.