onsdag den 24. august 2011

Bøger


Til Oktober udkommer der en ny bog fra Politikensforlag. Home Made, af Rachel Søgård, Stine Hoelgaard Johansen og Karen Marie Dehn. Bogen beskrives som en Kreativ legeplads. Jeg tror godt vi kan glæde os. Forfatterne er alle 3 super kreative, og teknisk dygtige. Jeg venter tålmodigt på at bogen udkommer, har forudbestilt den fra Saxo.


En anden bog/hæfte, som jeg allerede har, er dette hæfte af Lene Randorff. 2 sokker på 1 pind. På tide Danmark kom med ind i kampen. Der findes et utal af engelske bøger om teknikken, men ingen på dansk. Så TAK Lene. Bogen er fyldt med gode billeder, og fine tekniske beskrivelser. Den er lige til at gå til. Så lider du også af Second sock syndrom (får du aldrig strikket sok 2), så er det bogen for dig!

2 kommentarer:

  1. Så kom jeg lige til at købe den der 'To på en pind' :-)
    Tak for tippet /henvisningen.

    SvarSlet
  2. Det bliver du ikke ked af, den er super fin!

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.