onsdag den 26. oktober 2011

Strikke kit


I forbindelse med mit flerfarveværksted hos Garniture til kreativedage, har jeg lavet et lille strikkekit, som man kan købe på deres stand. Så jeg strikker på livet løs, for at vise forskellige kombinationer.


Jeg havde pulsvarmerne på, på job i dag, flere ville rigtig gerne strikke dem, så lige nu er jeg ved at tage en beslutning om.... SKAL JEG SÆLGE STRIKKEKIT'S i fremtiden, og i så fald i hvilket/hvilke garner??? Skal jeg pakke, eller skal opskriften sælges til butikkerne, der så selv pakker...? Spørgsmålene er mange.

10 kommentarer:

  1. Uhu håber disse strikke kits allerede er at købe hos garniture på fredag, selvom du selv først kommer på standen på søndag ;-) For de er da helt klart piv frække!!!!
    Du kan komme langt med strikke kits, for dine farvestillinger er altid helt fantastiske!!!

    SvarSlet
  2. Øh forresten, kan du løfte sløret for hvilket garn fra Garniture at kittet laves i?????????

    SvarSlet
  3. Hej Majer, jeg ved ikke om de sælger fra fredag, men mon ikke der kan laves en aftale. Det er i Sandnes smart superwash.

    SvarSlet
  4. Kits som forretningerne kan vælge selv at pakke, ellers pakker jeg dem efter dine anvisninger og sender dem afsted til butikkerne;-)

    SvarSlet
  5. hey, hvis garnet bliver alt for forskellig kvalitet, så får opskriften nemt skylden. Enten skal du pakke ellers skal du sætte meget specifikke krav til butikkerne.

    Mvh
    Susanne

    SvarSlet
  6. jeg tror du skal pakke :o)
    og evt. lave internethandel.
    Er vild med dine flerfarvede modeller.
    Strikkede selv meget kulørt hønsestrik inspiret dengang i 80'erne, og har stor lyst til en flerfarvet trøje.
    Må have fat i din bog for at se om der skulle være en sådan deri ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Du skal lave kits! Og selv pakke. Så kan man betale for din sikre farvesans. :-)

    SvarSlet
  8. Ihh, hvor er de bare flotte!
    Jeg synes også, du skal pakke - hvis du altså kan nå det, for strikkeriet er jo klart det primære. Du bør nok også nå at sove ;) Håber, der er kits lørdag :)

    SvarSlet
  9. Mange tak for alle tilbagemeldingerne, jeg vil bestemt arbejde videre med strikkekit ideen :-)

    SvarSlet
  10. Glæder mig til at se dem på søndag ;))

    Yt

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.