mandag den 14. maj 2012

Bykaae strikke kit Poncho


Linda har gennemstrikket min opskrift på denne korte poncho, og nu er den næsten klar til at blive pakket. Den kommer i 3 str, S - M og L. Linda har strikket str S for mig. Garnet den er strikket i er Peruvian highland fra Filcolana, det er også det garn jeg pakker mine kits i. Har du ikke lyst til at købe et helt kit, kan man også købe opskriften her på siden. Når opskriften er helt klar, kommer den som link under menuen "købe opskrifter". Glæde dig til at se de 2 farvekombinationer.



10 kommentarer:

  1. Og jeg glæder mig til at 'købe opskrifter' bliver frigivet :o)
    den er suveræn flot. Kan nok strikkes i højlandsuld?
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte :) Er det opskriften på den poncho du havde på, da du viste et billede fra en tur til Sverig...? Den har jeg nemlig gået og ventet på ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot, glæder mig til opskriften :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot, glæder mig til opskriften :-)

    SvarSlet
  5. Hej Charlotte.

    Skønt design og strik som altid, men må indrømme ved første øjekast tænkte jeg nu Wow en fed nederdel :) Var ikke lige en kort poncho der faldt mig først ind :)

    Knus Lene

    SvarSlet
  6. Hej Charlotte. Jeg er kommet hjem fra arbejde og ventede spændt på en mail fra dig. Men den er mod forventning IKKE kommet igennem til mig. Gud ved, hvad der er galt med mail-korrespondance mellem os to.
    Måske gider du prøve igen: kirsten.amstrup@mail.dk - eller man kunne også prøve med en telefon: 55991494. Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  7. Det har jeg ventet på! Jeg glæder mig til farvekombi! Men måske skulle jeg bare købe opskriften, jeg har nogen kilo peruvian endnu :-)

    SvarSlet
  8. hvor fedt!! den har jeg ventet på glæder mig at se de to farvekombinationer du sætter sammen :)

    hils fra Herning

    SvarSlet
  9. Hep hep - glæder mig, glæder mig for vildt :-) knus

    SvarSlet
  10. Hej Charlotte
    Glæder mig vildt til at opskriften kan købes. Jeg har jo også nogle kilo Peruvian på lager;-)Der var jo gode tilbud i Ry.
    Hilsen Kis

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.