mandag den 21. maj 2012

Endelig blev der tid til lidt strik


Kameraet og strikketøjet er igen fundet frem, efter et par stressende dage uden strik. Efter hovedrengøring af vores gamle lejlighed, tog vi hjem til Strøby Egede. Michael samlede havemøbler og  jeg fandt strikketøjet frem, og kameraet. Græsset er vild, jeg elsker denne længde, med små blomster i,


Hvis du klikker på billedet bliver det større, og du vil kunne se mit tegnet mønster lidt tydeligere, jeg har ikke fået strikket meget på ryggen endnu, men mon ikke min lange togtur hverdag, får gjort noget ved det? Under alle omstændigheder, skal jeg til at få lidt fart på, og må nu sætte deadlines op for trøjen. 20 retriller som minimum hver uge.


Og et lille stemningsbillede, hvor jeg dog bare elsker at have have, en gammel en, der er lidt vild. SKØNT.


Livsnyder billede, sol, strik og vand, mon ikke snart det er badetid, stoppede lidt i går, men synes godt nok det er mega koldt.

5 kommentarer:

  1. Hvor er den en sart farvekombination du har i det strik, modsat mange af dine skønne vilde farver :) Glæder mig til at se den færdig.

    Jo, du er heldig at kunne være livsnyder på sådan et herligt stykke jord ned til vandet, og igår var vejret jo lige til det.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare dejligt ud! Jeg ville også gerne bo så tæt på havet. <3

    SvarSlet
  3. Glæder mig til flere strikke/have billeder i fremtiden, jeg tror der kommer flere, for det er da et fantstisk sted at nyde naturen og strik.

    SvarSlet
  4. Hvor ser der dejligt ud i Strøby Egede. Tillykke med det nye hjem.

    SvarSlet
  5. Hej Charlotte
    Det lyder fantastisk med jeres nye hjem - og ikke mindst haven. Og togture med tid til strik er nu ikke det værste
    Hilsen Mona

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.