torsdag den 10. maj 2012

Grib garnet strikkefestival i Silkeborg


Igen vil jeg lige gøre opmærksom på denne fantastiske strikkefestival som et strikketeam i Jylland har stablet på benene. Om kun 5 uger, er vi samlet og strikker igen i flok. Har du endnu ikke besluttet dig for hvilke workshops du skal på, så tag et kik i det nye program som du finder her.
Jeg vil i de kommende dage lave en udvidet præsentation af mine 4 hold, hvor I vil kunne se billeder, og læse mere om, hvad der bydes ind med. 2 af mine workshops er heldags og er derfor udvidet med lidt ekstra guf.
Mit Søndags (neverkont) hold er næsten fyldt, men det kniber med mit torsdag (neverkont) og fredags (dekoration på strik) hold. jeg håber at alle mine hold bliver fyldt, jeg vil være ked af aflysninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.