fredag den 11. maj 2012

Loftprojekt i huset


Huset er blevet et større projekt, vi rev loft ned i alle rum, og har i dag rapperet dampspær, altså det der sølv farvet noget... Det er et arbejde, der kræver tålmodighed og FLID... Mens Michael ordnede det, slev jeg vinduer, og gjorde klar til de skal males. (jeg kan forresten lige sige at jeg på min togtur til og fra arbejde, virkelig kan få strikket igennem 45 min) ;-)


I morgen skal vi sætte det nye loft op. Vi er nu ejere af sømpistol, kompressor, slibemaskine, og alt muligt andet... Hold nu op, der er meget værktøj i de der byggemarkeder... 

4 kommentarer:

  1. Ja, og inden du ser dig om ejer I alle varenumrene fra byggemarkedet ;-)
    Pøj pøj med husprojekterne.

    SvarSlet
  2. Sådan er det at være hus-ejer... der er altid noget at lave... og istandsætning plejer at gribe om sig... Sådan er det bare ;-) God arbejdslyst ;-)

    SvarSlet
  3. god arbejdslyst.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Jamen for søren en udfordring, I har fået der. Jeg følger med og støtter moralsk ;o)
    Har selv sat hus i stand af flere omgange, py ha... Skal faktisk i gang i vores nye hus i den kommende uge, men det bliver i et mindre omfang end det I har gang i.
    Med fedt er det, når man er færdig ;o))
    God arbejdslyst
    Hanne

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.