mandag den 28. maj 2012

Morgenstrik - Morgenkaffe - Morgenstrik


ER det bare mig, eller er det her bare den mest fantastiske pinse i årevis? Kl 8 sad jeg og nød morgenkaffen, i bare arme, solen varmede min trætte krop, så nu er jeg efter et par kopper, et par pinde og et par timer i solen klar til at gå ind og arbejde i huset. 30 kasser skal pakkes ud, og presses ind i skabe, mens vi stadig går og bygger om. Tømmeren kommer i morgen, og om små 4 uger, skulle vi kunne rykke ind på 1.salen... Om små 4 uger er kontoret mit, lige nu er det eneste beboeligt rum, ud over udestuen.... Køkken al-rummet, har vi endnu ikke deadline på... Heldigvis kan køkkenet bruges.

4 kommentarer:

  1. Du har ret pinsen i år er helt fantastisk, her bliver den nydt i fuldedrag. Formiddag og aften bliver der strikket ude i solen i går eftermiddags var det for varmt at sidde med et stort uld strikketøj.

    SvarSlet
  2. Vejret er så perfekt - og da især for jer, når I ikke kan bruge alle rum, at I så har uderummet. Der ser helt fantastisk ud - med vand og grønt. Meget smukt!

    Og sjov titel. Min dag har indtil videre været sådan her:

    Morgenhækling - morgenkaffe - og nu: mere hækling :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
  3. Smiler ja Pinse strik, hækling og sysler er fantastiske i det vejr.

    SvarSlet
  4. Jeg er sikker på det hele bliver fantastisk til sidst :)
    Rigtig god arbejdslyst!

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.