onsdag den 6. juni 2012

Grib garnet - der pakkes kit's


Endelig tillader vejret, at jeg kunne komme ud og trykke tasker, hele 20 fik jeg trykt, inden det trak op, og blæste for meget til at trykke ude.


Først lå taskerne pænt til tørre...


Men AK jeg måtte hurtigt rykke dem inden for, hvor de nu ligger og tørre. Jeg skal nemlig pakke små kits til alle deltagere på mine hold. Så der kommer meget mere om pakkeriet. 


Jeg fik vundet en del garn, men er langt fra færdig med det. Jeg bruger NO1 neon og Filcolanas Peruvian Highland wool...  og så er der jo de kits til dekoration, venter bare lige på at farven kommer med posten, inden jeg får helt styr på de kits.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser taskerne flotte ud. Hvordan trykker du på dem, bruger du en trykkeplade?

    SvarSlet
  2. Tak Jette, jeg bruger en ramme som jeg har fået lavet hos Spectrum i Charlottenluld, det er ret smart når man skal lave det samme mange gange.

    SvarSlet
  3. Hej Charlotte, nu kan jeg da slet ikke vente til neverkont kursus på torsdag, det var svært nok i forvejen :o)) jeg har det som et lille barn til jul, ihhh hvor jeg glæder mig :O)) rigtig god arbejdslyst, vi ses
    Hanne Nielsen

    SvarSlet
  4. Tak Hanne, jeg glæder mig i den grad også. Det bliver en fed lang weekend.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.