onsdag den 4. juli 2012

Retro Romantik for Mohair by Canard


Nu er min opskrift på Retro romantik, som jeg har designet for Mohair by Canard, tilgængelig i butikker, der har opskrifter og garn fra Mohair by Canard. Du kan se forhandler listen på hjemmesiden her. Blusen  er tænkt som et tilbehør , som du tager på over f.eks. en kjole eller skjorte. Det er et utroligt hurtigt stykke strik, der er let at strikke, derfor anbefaler jeg denne model til alle, der kan strikke ret og vrang, for det er stort set alt hvad du skal kunne mestre, og så selvfølgelig en lille udtagning, til flæsen. Kender du ikke allerede det ultra skønne Brushed Lace 72% Super kid mohair, 28% Mulberry silk. Så skal du altså se at stifte bekendtskab med det, for det topper altså over de fleste andre på markedet. Der er ikke så mange farver, men de der er, er nogen de fleste vil synes om. 

5 kommentarer:

  1. Så yndig den er. Meget smuk.

    SvarSlet
  2. Vi har haft opskriften et stykke tid, og vi solgte adskillige modeller til Gribgarnet.
    Hilsen Tind Textil og Kunst

    SvarSlet
  3. I Bodil, det er jeg bare glad for at høre at den sælger der ude i landet.

    SvarSlet
  4. Utrolig lekker!!! Den må være fin til så mye! Super-herlig!

    SvarSlet
  5. Hold daop, det er lige den stil jeg elsker. Kan du sende linket hvor jeg kan se/købe opskriften og garn. Mvh. Kristina

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.