lørdag den 18. august 2012

Hindbær Charbet For Mohair by Carnard


Mit nyeste design for Mohair by Canard, er en søsterbluse til min silke mohair top. Den rød/pink/violette farvesammensætning minder mig om en forfriskende drik, jeg har fået hjemme hos en af de arabiske familier fra min arbejdsplads kaldet Charbet. Den indeholder blandt andet frosset hindbær, der er knust i en blænder, noget sukker af en slags... og hvad der mere er i ved jeg ikke, men godt ser det ud og smager. Nu smager silke mohair ikke godt, men hold op Steen har ramt en fantastisk farve.


Og så lige et billede af mønsteret når det vender rigtigt. Glæder mig til at se søstertrøjen, med de ændringer, der gør at jeg kan være bekendt at kalde det et helt nyt design. Du kan glæde dig til at se mit forsøg på at lave en snoet ærmekonstruktion, måske husker du de flettede ærmer de gik ikke som planlagt, men nu forsøger jeg mig igen...

3 kommentarer:

  1. Skøøøøn farve og lækkert garn. Jeg er vild med tyndt og florlet strik. Er især spændt på hvordan dit flet bliver.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  2. Det bliver vildt godt og hvor hurtigt det går.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt. Det ser svært ud. Tænk at strikke sådan et fint hulmønster med sådan en tynd tråd.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.