onsdag den 19. september 2012

Ramløse ulddag


Så er det på søndag, der er Ramløse ulddag, jeg kan se på hjemmesiden, at der stadig er nogle billetter at få, så skynd dig, hvis du vil nå det. Ramløse ligger ved Helsinge i Nordsjælland, hvis nogen skulle være i tvivl. Der går lokalbane fra Hillerød, og bus fra Helsinge. Rejseplanen kan planlægge din rejse.


Jeg glæder mig til at have hold igen, det er jo snart længe siden, juni var sidste gang... Det bliver rigtig fedt. Husk du kan købe ekstra garn ved mig. husk rundpind/strømpepinde 5 - 5.5.



2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at være med på dit hold :-) kom frisk I andre, det skal nok blive hyggeligt.

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun sige, at det bliver en fed dag for jer som deltager. Det er første gang på sjælland, at sådan noget finder sted. Så kom og være med

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.