mandag den 22. oktober 2012

Krydret strik workshop - bunken vokser


Jeg besluttede at der skulle nye pulsvarmerer/strikkeprøver til min næste workshop, og det er jo på lørdag. 8 stk skal der strikkes, jeg har strikket 2.


Og hvorfor er det så der skal nye til, jooo det gik op for mig at selv om jeg strikke med mange farver, så er der godt nok meget blåt, så meget, at jeg næsten ikke kan hilde det ud... Der kom 2 røde til i weekenden.


Og en grøn kom der også til i ferien, der skal flere grønne, grøn er dejlig... I aften skal jeg finde farver til noget grønt.


Bunken som den ser ud nu, den skulle gerne vokse med 6 mere, der IKKE er blå, der skal også en med helt uden farver, altså i gråtoneskala, det bliver sjovt.

Inden længe er det muligt at købe mit Flerfarve kompendium på Ravelry, nu har det nemlig kørt som workshop i 1 år, jeg vil gerne ud og lave nye workshops... Men nu får vi lige at se, hvordan det bliver, mine workshops der er bestilt skal afholdes først.

4 kommentarer:

  1. Det ser helt fantastisk ud! Nam nam :)

    SvarSlet
  2. Smiler tak. Der er pakke på vej til dig

    SvarSlet
  3. hvor er de skønne, håber på at lære teknikken en dag:)

    SvarSlet
  4. Det er nu meget nemt, så det skal du let få lært

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.