mandag den 22. oktober 2012

Krydretstrik workshop i det nordlige


På fredag går turen til Hirtshals, gennem Hjørringbibliotekerne er jeg inviteret helt til Hirtshals for at undervise, og det glæder jeg mig til. Så nu skal der rulles garn i stor stil,der skal printes kompendier, bookes togbillet -  mellem 8 og 9 timer er rejsetiden, hvem fa'en var lige den knold der sejlede ind i broen?  Der skal godt nok strikkes, først helt til Ålborg, om jeg kan strikke i togbussen til  Hjørring (det er lidt over 2 timer) det ved jeg ikke, mig og bus det er ikke så godt. Men så på Hotel, lækkert.

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg har købt billet, men er blevet forhindret i at komme - øv, selvom det er mig selv der har dobbeltbooket min weekend.

    SvarSlet
  2. ØV, JEg kommer til Ålborg gennen AOF i November, måske kan du der .-)

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.