fredag den 19. oktober 2012

S.I.F's cykelsadelbetræk del 2


I sidste uge tegnede du en model til din sadel og strikkede den flade form, nu skal der en kant på, så du kan trække den på din sadel. 


Tag nu masker rundt langs kanten, og strik 7 cm glat strik som vist her. Nu skal du beslutte om dit betræk skal monteres på, eller om det skal kunne tages af og på.


Mit skal kunne tages af og på, så jeg laver en løbegang, ved at folde min kant ind, ca 1½ cm, og syr, jeg lader et hul stå åbent midt bag på 1 cm. Jeg vil lukke min med en hestetømme med kvaster på, så jeg ctrikker 15 cm hestetømme over 3 masker. Garnet jeg har brugt er peruvian highland wool fra filcolana

Del 3 hvor betrækket skal dekorers og gøres ekstra fint kommer næste fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.