søndag den 23. december 2012

Lidt om app's jeg bruger til design

Jeg tænkte at det var på sin plads at jeg skal skrive lidt om de 2 app's jeg bruger til design. Lige nu bruger jeg kun 2, og det er heller ikke sikkert det er de bedste, fordelen er at der er en gratis version, så man kan prøve det af, og en købe version, der kan lidt mere.
I stitchsketchLE tegner jeg mine diagrammer, her er det muligt at arbejde med farver som jeg gør her, men også strikke symboler til hulmønster og snoninger. Det er rigtig nemt at arbejde i.
Efterfølgende samler jeg mine tanker og inspirations kilder i en skitseblok Bamboo paper. Denne her opfylder ikke alle mine behov, men næsten.


3 kommentarer:

  1. Tak for dette Charlotte, Jeg har nemlig tænkt meget det sidste om der ikke findes et godt program jeg kan bruge til at lave mine mønstre i, men har ikke fundet noget inu. Godt indslag :)
    julehilsen
    Hrønn

    SvarSlet
  2. Jeg er ok tilfreds med programmerne, men glæder mig til at købe dem, og få den fulde version. Nu skal de bare lige prøves lidt af først:-)

    SvarSlet
  3. Tak Charlotte, dem vil jeg prøve. Min iPad bruges flittigt men ikke så meget til netop det du beskriver. Tak for inspirationen.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.