mandag den 20. maj 2013

De 4 designs

Godt vi har en fridag mere denne pinseweekend, så har jeg i det mindste en chance for at blive lidt mere færdig. Aurora (øverst tv) mangler et bindebånd i halsen. Grafisk gobelin (nederst tv) mangler montering og kanter. Frække Frederikke (øverst th) her strikker jeg på det sidste ærme, mangler montering og kanter. Smaragd (nederst th) mangler montering.
I går strikkede jeg 9 timer, 6 på smaragd og 3 på Frække Frederikke, fra morgenstunden var jeg sikker på jeg ville blive færdig, men efter 9 timer kunne hænderne ikke mere. Om jeg når deadline? Ja da!

4 kommentarer:

  1. Wauw... er vildt imponeret. Både over dine design og mængden af strikketid. God strikke og monteringslyst i dag.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler monteringen bliver først når ærmet er færdigt, om alt vil, bliver det i dag... Men man ved aldrig... Ærmer tager altid længere tid end beregnet.

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.