tirsdag den 24. september 2013

Design for BC-Garn


Iblingerne ligger og tager dagens første lur, når man sover 18 timer i døgnet, skal der jo nogle til. De elsker at ligge i min stol, op ad Karens skønne patchwork pude. 
I mellemtiden har jeg fundet en anden plads, sidder i ro og mag, mens jeg strikker på min kjole i Allino til BC-Garn. Jeg er stadig ved prøverne, denne gang på kanter, bomuld/hør arter sig ikke helt som uld, og efter som jeg ikke har strikket meget i garnet, mangler jeg en erfarings database.... Det har jeg snart. :-) 
Allino kunne godt gå hen og blive en af mine yndlings sommer garner. Maskerne tegner sig pænt, det melerede look som kommer af at farve på 2 garner, der ikke tager ens imod, det elsker jeg. 
Har du en yndlings sommer garn? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.