tirsdag den 17. september 2013

Neverkont basis workshop til Fanø Strikkefestival



Når jeg ellers har undervist i neverkont, har der været lektier hjemme... Jeg ved jo at det er ved at træne hjemme, at færdighederne raffineres og forbederes... Nu er workshoppen på Fanø bare ikke så lang, derfor korter jeg lidt ned... I stedet for at strikke en halsedisse, skal vi strikke pulsvarmere, mens vi leger lidt med farver... 
Der er så lige et kompendium, der skal skrives om, og et par pulsvarmere der skal strikkes... Lige nu strikker jeg på tid... 
Hyggeligt at sidde med lidt forberedelse, og prøve at regne ud, hvordan jeg når alle, der skal både tekst, billeder og forklaringer til... 

3 kommentarer:

  1. Spennende :) Jeg kan desverre ikke komme i år men satser på at du sikkert står bak noe like spennende til neste år

    PS Snakket så vidt med deg i Vejle på garnmessen. Det var hyggelig

    SvarSlet
    Svar
    1. Men vi ses vel til bog og blogdag på Nørrebro d. 28 sep?

      Har lige linket til din blog i siden, den er nemlig bare så fin og inspirerende...

      Slet
    2. Ja, på Rentemestervej? Der kommer jeg :)

      Takk for link til bloggen min, hyggelig at du finner den inspirerende :)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.