tirsdag den 22. oktober 2013

Julestrik i November - workshop


Jeg er ved at være færdig med at skrive mit kompendium til min kommende 2 julestrik workshops i november. Først på Sjælland. d 5. i Rasmilla garn på Amager - og jeg er i gave humør, derfor dette tilbud... Gælder kun kurset i Rasmilla
Tag veninden med Køb 2 billetter og få anden billet til halv pris = 375 for to billetter

Næste julestrik workshop er  i Jylland d. 30. på Vejle bibliotek. 

På workshoppen skal vi dekorere; medbring en beklædningsgenstand der skal peppes lidt op i anledningen af julen. Vi strikker blade og små bamser der skal applikeres på, på workshoppen får du garn til at strikke 1 bamse og 8 blade. Medbring strømpepinde 2,5 og 3.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.