fredag den 22. november 2013

#Dekorativestrikkepinde - en Instagram serie


Siden sidste post om strikkepinde, har jeg gået og tænkt over hvordan rundpinde kunne være en del af det dekorationen på min reol. Jeg har som med de andre pinde, det sådan at nogle bruger jeg meget, andre bruger jeg sjældent eller aldrig. Dem jeg sjældent bruger, ligger ofte bare og flyder forskellige steder. Nu har jeg jo så besluttet at det skal være slut med det rod... Jeg vil have et pænt og lækkert kontor, hvor der kan tænkes kreative tanker... 
Pludselig slog det mig... De skal da i et stort sylteglas. Dem har man jo altid... I dette har der været stearinlys 30 kr i Netto... 
Jeg vil rigtig gerne se dine strikkepinde, derfor sætter jeg gang i en Instagram billedserie. #dekorativestrikkepinde - de mest kreative opsætninger vil jeg så gen-poste her på bloggen

8 kommentarer:

  1. Hej. Kender godt det med at der er pinde overalt. Mine er bliver puttet ned i en skuffe men så er det lige nogle i en fin taske jeg engang købte til dem, ken det fungerer ikke helt. Så er der lige lidt ekstra i strikketøjet kurven. Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hele begyndte med at jeg skulle tage et billede af alt mit garn.... UMULIGT det er for kaotisk, ligger i kasser og poser, ikke forovenligt, men totalt under kontrol. Så var det lettere at få styr på nogle af pindene.... Mens jeg arbejder mig hen mod noget der ligner en kreativ arbejdsplads...

      Slet
  2. Grrrr ... jeg vil også være på instagram ...

    Men det er jeg ikke. Til gengæld kan du se mine strikkepinde lige her: http://tichtach.blogspot.dk/2013/03/finestuen-er-sljfet.html

    Uh, spændende at se, hvordan andre gør!

    SvarSlet
    Svar
    1. Øjjj, hvor er DET lækkert! Og især tankerne bag <3

      Slet
    2. Giga lækkert, tak for deling...

      Slet
  3. Jag lovar. Jag ska ta en bild på mina stickor och lägga upp på min blogg. Jag har inte instagram. Men mina stickor står i en sådan där rund låda som man får sin whiskyflaska i... (Jag har förresten spaghetti i en sådan låda också....)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, præcis samme billede hjemme hos mig :)

      Slet
    2. Smiler glæder mig til billeder :-)

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.