fredag den 31. januar 2014

Vinderne af Krydret strik, pulsvarmerkit og Dimserier er....

elsker din blog, vil gerne deltage



  1. Kære Susan
    du har vundet Dimserier, lad mig vide hvad dag du kommer, så jeg kan ligge en til side til dig :-) vi ses
mig mig mig!
skal helt sikkert derind med en veninde, og det ville jo være dejligt at kunne bruge entre-penge på garn o.l. i stedet !

  1. Kære Merete, nu vandt du ikke billetten, men et krydret pulsvarmer sæt. Lad mig vide hvad dag du kommer, så jeg kan ligge et til side til dig.
    Vi ses


Rigtig god fornøjelse med messen!


  1. Tillykke Britt
    du har vundet en krydret strik, som kan afhentes på standen. Lad mig vide hvilken dag du kommer, så jeg kan ligge den frem til dig, hvis jeg ikke selv er der :-) Knitting@bykaae.dk

2 kommentarer:

  1. åhhhhh - jeg har vundet pulsvarmerne !! juhu!! vi ses i morgen, lørdag - jeg kommer ikke med veninden, men med min mor og min yngste datter!
    Juhu!!

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.