mandag den 27. januar 2014

Worskhop, foredrag og shop på AOH messen i Rødovre


Glæder du dig også til Alt om håndarbejde messen i Rødovre? Jeg gør, og det er der flere grunde til. 1. jeg skal stå på stand med nogle rigtig dejlige kvinder. 2. Jeg skal holde mini workshop og 3. jeg skal holde foredrag...  I morgen skal jeg også holde foredrag i Roskilde, så mon ikke jeg er varmet op og klar til Rødovre? 

Lige nu pakker jeg kits til den store guldmedalje og vikler garn, så venstre arm er ved at falde af... Hvem der bare var i god tid ;-)

Link til "salg" af gratis billetter til workshops her 

2 kommentarer:

  1. Vi er nogle der arbejder bedst under pres. Rigtig god fornøjelse i Rødovre.

    SvarSlet
  2. En skam der er så langt til dig, kunne ellers godt hjælpe lidt med at vinde garn

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.