tirsdag den 7. oktober 2014

Månedsgaven på By Kaae - Fra Fredsminde Unika Design


Vinderen af Septembers månedsgave er Birgit V, tjek kommentar feltet. Vinderen af august, har endnu ikke meldt sig, melder Figarine sig ikke, trækker jeg en ny vinder ved næste trækning.


Og nu til oktober gaven, der er fra den dygtige håndfarver Lene, indehaver af Fredsminde Unika Design  Citat fra Lenes blog "En lille gårdbutik på Bornholm, hvor jeg sælger håndfarvet garn fra mine egne heksegryder" Fredsminde Unika Design er også på Facebook og Instagram, her kan du løbende følge med i, hvad der sker i heksegryderne.

På Bornholm finder du Lenes Gårdbutik
Aagaardsvej 26, Klemensker
Åbent fredag fra 13-17

Til månedsgaven har Lene farvet op 100% økologisk merino - så bliver det vist ikke mere lækkert hva.

Ikke nok med at Lene er dygtig, så er hun også særdeles gavmild, for denne gang trækkes der ikke kun 1 vinder, der er garn til hele 2 super heldige garnglade mennesker.

Deltag i lodtrækningen ved at skrive en kommentar til dette indlæg og vind 4 haspe økologisk håndfarvet merino fra Fredsminde Unika Design; 650 m på 50g i de viste farver.''

Jeg trækker lod den første tirsdag i november.

115 kommentarer:

  1. Lækre farver og lige noget for mine strikkepinde. Jeg ville gerne blive udtrukket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke du har vundet månedsgaven på By Kaae, send mig en mail mærket månedsgaven på By Kaae

      Slet
  2. Hvor ser det lækkert ud. Krydser fingre for at jeg vinder. Jette

    SvarSlet
  3. Jeg er med elsker spænding og GARN !!!
    Louise

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint. Ser lækkert ud.

    SvarSlet
  5. Hold da op, en flot gave!

    SvarSlet
  6. Årh hvor ser det lækkert ud. Jeg håber på efterårsheld!

    SvarSlet
  7. Næhhhh sikke smukt garn... Ærgerligt at der er så lang vej fra Holstebro til Bornholm.... Det ville være skønt at kunne "gramse" og nyde!

    SvarSlet
  8. Det ser simpelthen så dejligt ud!

    SvarSlet
  9. Smukt garn - vil utrolig gerne vinde :)

    SvarSlet
  10. Jeg har flere gange købt garn fra Fredsminde, og det er utroligt smukt. Det gad jeg godt at vinde :)

    SvarSlet
  11. Det ser superlækkert ud - prøver lykken :-)

    Mange hilsner¨
    Figarine

    SvarSlet
  12. Det ser spændende ud. Det vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  13. Håndet vil jeg gerne vinde, har været inde og kigge på hendes side, så lækkert

    SvarSlet
  14. Nøj hvor smukt! Perfekt til en "halsting" :-)

    SvarSlet
  15. Dejligt garn vil gerne være den heldige.

    SvarSlet
  16. Lækker præmie-jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Hold da nu lige op, en lækker præmie, den vil jeg gerne vinde:)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  18. Hvor er det flot garn, bare jeg bliver den heldige vinder.

    SvarSlet
  19. hun har bare det lækreste garn i skønne farver, krydser fingre for at jeg vinder:)

    SvarSlet
  20. Hvor ser det garn lækkert ud. Jeg tror jeg må forbi Lene næste gang turen går til Bornholm.

    SvarSlet
  21. Det ser da bare for lækkert ud det garn!

    SvarSlet
  22. Wauw, det er smukt. Nr to minder mig om en dagpåfugleøje-sommerfugl, som det ligger dér med et stort øje :) Eller måske fjerdragten på en dompap.. Spændende :)

    SvarSlet
  23. Det ser bare så godt ud, vil også passe lige til mine strikkepinde og dette efterårsvejr
    Håber det bliver mig

    SvarSlet
  24. Kryds hvad krydses kan, den gave ville jeg blive glad for

    SvarSlet
  25. Uh, det er da nogle rigtig lækre farver. De måtte gerne ende hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  26. Det er godt nok nogen lækre farver. Jeg er vild med det håndfarvet garn

    SvarSlet
  27. Det ser virkelig lækkert ud det garn der! Jeg er vild med farverne, meget efterårsagtigt :)

    SvarSlet
  28. Det dejlige garn vil jeg da gerne vinde!!!

    SvarSlet
  29. Deraf ville jeg strikke de blødeste bløde sjaler - så dem vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  30. Ser både smukt og lækkert ud, -jeg krydser fingre for at garnet lander i min strikkekurv :-) Hilsen Hanna Bloch

    SvarSlet
  31. Det ser mega lækkert ud det garn. Det gad jeg godt vinde... :)
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  32. Flot garn. Hvem kan ikke bruge det?

    SvarSlet
  33. Lenes garn er super lækkert, det vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  34. Uh, det vil jeg da gerne vinde!!!

    SvarSlet
  35. Som sædvanligt yderst smukt garn fra Lene. Jeg besøgte hende i min sommerferie og brugte hele garn budgettet , så der blev ikke til denne dejlige kvalitet. Og det vil minde pinde rigtig gerne have at jeg vinder.
    Strikkehilsen fra Lone

    SvarSlet
  36. Hovsa, laver du nu julekalender HELE aaret????? Ih jeg vil gerne vaere med.

    SvarSlet
  37. Det kunne være rigtig lækkert at vinde det. Jeg krydser alt hvad der krydses kan ;)

    SvarSlet
  38. Wow, hvor er det flot! Krydser fingre:-)

    SvarSlet
  39. Det ser så lækkert ud. Det ville være spændende at prøve at strikke det på min strikkemaskine. :-D

    SvarSlet
  40. åhhh hvor er det lækkert:-)

    SvarSlet
  41. Nøjjj hvor er det spændende- det ville jeg bare gerne.

    SvarSlet
  42. Det ser godt nok dejligt ud :)

    SvarSlet
  43. Spændende. Det garn vil jeg gerne prøve

    SvarSlet
  44. Igen er rigtig dejlig gave, man da gerne ville vinde..... Flotte farver.

    SvarSlet
  45. Det vil bestemt ikke være dårligt, med en sådan gave fra Lene s gryder. Har i forvejen en mindre samling af Lenes garn.

    SvarSlet
  46. Rigtig flotte farver! Jeg håber på lidt oktober held!

    SvarSlet
  47. Sikke spændende garn, det vil jeg meget gerne vinde.
    Hilsen
    Louise H.

    SvarSlet
  48. Tandlægen har li hapset alle mine penge, så ku virkelig godt bruge lidt merino forkælelse,

    SvarSlet
  49. Jeg ville godt nok elske at strikke noget i det smukke garn tror det god af stressning i eksamens tiden

    SvarSlet
  50. Lækkert garn og fantastiske farver, lige mig

    SvarSlet
  51. Smukt garn! Det vil jeg meget gerne vinde ;-)

    Bedste hilsner Susanne

    susanne.kristensen@mail.stofanet.dk

    SvarSlet
  52. Hvor er det dog flot - håber jeg vinder :)

    Hilsen Jane Wind

    SvarSlet
  53. Hvor er det smukt! Det vil jeg meget gerne vinde.
    Hilsen Britta

    SvarSlet
  54. Ih - sikken lækker månedsgave. Her må jeg bestemt være med, og x hvad der x kan :o)

    SvarSlet
  55. Er allerede begyndt at fantasere om hvad jeg skulle bruge det smukke garn til hvis jeg nu skulle være heldig at vinde. krydser fingre.

    SvarSlet
  56. Eeeeej det gad jeg godt vinde :-D

    SvarSlet
  57. Detta garn vill jag gärna vinna. Det är ju så långt till Bornholm.

    SvarSlet
  58. Hold nu fast en lækker præmie! Jeg vil mægtig gerne have pindene i det garn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke du har vundet Garnet fra Fredsminde, send mig en mail på knitting@bykaae.dk mærk månedsgaven Fredsminde

      Slet
    2. Tusind tak! Jeg glæder mig meget til at se det "live". :)

      Slet
  59. Så lækkert garn, som jeg vil elske at omsætte til strik :)

    SvarSlet
  60. Håber virkelig jeg er heldig - ved godt hvem jeg vil forkæle med strik i dét garn!

    SvarSlet
  61. Så flotte farger;) slik tråd kan eg bruka :) Kven vert den heldige ??
    Helsing fitjarbuen

    SvarSlet
  62. Det ser ualmindelig smukt ud og kunne selvfølgelig være meget velkomment i min garnsamling.

    SvarSlet
  63. Jeg tænker hæklet efterårsplaid, virkelig smukt garn ;-) Ville elske at vinde ;-)

    SvarSlet
  64. Lige hvad jeg trænger til :-)
    Hun laver bare det smukkeste garn!!

    SvarSlet
  65. Efter strikkefesten på Bornholm må det være den perfekte måde at "vende tilbage" til de solrige dage vi havde der.
    Inge G

    SvarSlet
  66. Ej hvorfor vidste jeg ikke dette da jeg var på Bornholm. Hmm så må jeg jo se om jeg kan vinde

    SvarSlet
  67. Hvor lækkert. Særligt den blå og den grå er vidunderlig. De røde må gå sammen til et særligt projekt til en god venninde.

    SvarSlet
  68. Det var noen helskjønne farger på garnet!!!
    Og de passer godt inn her hos meg....... :)

    SvarSlet
  69. Du godeste, her skal man da vist være heldig. Men jeg tænker da nok jeg kan frigøre et par pinde, som passer i størrelsen.

    SvarSlet
  70. Noget lækkert garn. Skal huske adr. når jeg kommer til Bornholm

    SvarSlet
  71. Wau... lækkert garn og farve. :-)

    SvarSlet
  72. de dejlige garner skal da vis lige en tur til Fur
    mvh Kirsten fra Fur

    SvarSlet
  73. Flotte farver!
    Hilsen Ulla Bonde

    SvarSlet
  74. Det garn må sørme godt komme hjem til mig...så jeg krydser pindene :)

    SvarSlet
  75. Lækker garn - det kunne jeg godt tænke mig at vinde.
    mvh
    Liselotte Kjær
    IG: Liselotte_Kjaer

    SvarSlet
  76. Dejligt garn - smukke farver, det vil jeg gerne vinde.
    Anne. ahtimmermann@gmail.com

    SvarSlet
  77. Lækkert garn der meget gerne må lande hjemme hos mig.
    Jeanette - Jeanette.loenberg@Gmail.com

    SvarSlet
  78. Meget lækre farver og man kan næsten "mærke" ,hvor blødt det er og hvem vil ikke gerne eje et stykke af Bornholm :-))
    hilsen fra Reina

    SvarSlet
  79. Hej Charlotte. Ih sikke smukt 100% økologisk merino garn, smukt farvet af Lene fra Fredsminde Unika Design. Meget generøst af Lene at forære garn til en lodtrækning, som jeg hermed tilmelder mig. Synet af garnet har allerede inspireret mig til nyt strik-en vintertrøje til mig selv, hvis jeg er heldig at vinde garnet. Jeg krydser fingre til tirs. d. 4/11. Fra idag vil jeg følge Lene på hendes Instagramside.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke, du har vundet månedsgaven fra Fredsminde send mig en mail på knitting@bykaae.dk mærket månedsgaven på Bykaae

      Slet
    2. Jeg har trækket en ny vinder, da jeg ikke har hørt fra dig. Du er velkommen til at deltage i kommende månedsgaver.

      Slet
  80. Jeg har skrevet kommentaren d. 9/10-14.Kl. 19.50. Venlig hilsen Hanne/ mollehanne@gmail.com

    SvarSlet
  81. Øj, hvor lækkert - håber at være den heldige.... 😃

    SvarSlet
  82. Smukt Garn! Ville elske at finde på et smukt projekt med det!

    SvarSlet
  83. Krydser fingre for at jeg vinder😄

    SvarSlet
  84. Det garn kunne jeg godt bruge.

    SvarSlet
  85. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  86. Det er en fantastisk garngave - den kunne jeg rigtigt godt tænke mig :-)
    Lone H

    SvarSlet
  87. Det ser lækkert ud :-)
    Gry

    SvarSlet
  88. hvor er det bare noget flot garn - sikke farver. Det ville jeg gerne vinde. Vh. Leila Donsbak

    SvarSlet
  89. Hold da op hvor er det en fantastisk gave !! Og så til to !! Ja altså hvis jeg var så heldig, ville jeg bruge det fine og tynde garn som følgetråd - for så er nydelsen større - for jo længere tid skal jeg have fornøjelsen sammen med garnet :-) Og FARVERNE er da skønne !!!!!
    Nørklehilsner fra Inge Sofie

    SvarSlet
  90. Sikker flot garn, det må lige kunne bruges til et lækkert sjal. Jeg er bare så klar til at vinde..

    SvarSlet
  91. Flot gave! Jeg skal være sygemeldt i november efter en rygoperation så lidt nyt lækkert garn at fordrive tiden med ville være skønt :-)

    SvarSlet
  92. Sætter pris på, at garnet er økologisk..

    SvarSlet
  93. For et fantastisk lekkert garn! Har lyst til å strikke julegaver!

    SvarSlet
  94. super lækkert, lige til at gå igang med :)

    SvarSlet
  95. Dette garnet vil helt sikkert få ett godt hjem hos meg! Flotte farger!
    Torill D

    SvarSlet
  96. Der er da også nogle gode farver til os mænd. Dem vil jeg da gerne vinde! :-)
    Hilsen Lars G. Larsen

    SvarSlet
  97. Lækkert garn. Det vil jeg gerne vinde.
    På Strik Bornholm sad vi nogle stykker og strikkede med Lene inden festmiddagen. Det var hyggeligt at møde hende.

    SvarSlet
  98. Nøj en lækker gve her må jeg prøve lykke :-)

    SvarSlet
  99. Dette lækre garn vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  100. Jeg vil også være med i lotteriet , vil SÅ gerne prøve dette lækre garn.

    SvarSlet
  101. Det er så lækkert det garn, så det vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  102. super lækker gave du har skaffet.øko uld det gider jeg og vil dele med en veninde hvis jeg skulle vinde

    SvarSlet
  103. Håndfarvet øko marinould det er næsten for godt til at være sandt håber jeg bliver den heldige vinder

    SvarSlet
  104. Lækkert garn det vil jeg give til min mor hvis jeg er heldig og vinde. Jeanette

    SvarSlet
  105. hej Charlotte.
    Fantastisk garn og sikke farver! Håber at det ender her hos mig på Fyn:-)
    Med venlig hilsen Anette Fjordvang

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.