mandag den 8. december 2014

Pakkekalenderen på By Kaae - 8. december


Vinderene fra weekenden er trukket, kik under fredag, lørdag og søndag og se om du har vundet. Jeg har skrevet til vinderne i kommentarfelterne til hver dag.

Dagens låge er fra både Kerstin Lindh og mig. Kerstin giver sin smukke opskrift Alice og jeg giver garn til. Opskriften er på Svensk eller engelsk, Kerstin har en meget finurlig måde at skabe mønster og struktur på, en teknik der bare skal prøves.

Om opskriften skriver Kerstin
The Alice hat is named for Alice in Wonderland, a perfect accessory to blend in with the subjects of the Red Queen.
It is knit in stranded colourwork, but with a twist to the colour changes. One skein in each colour is needed.
Available in Swedish and English.

78 kommentarer:

  1. Wauw- den hue er flot- og kunne være sjov at lave :-)

    SvarSlet
  2. Mangler en hue, det kunne blive denne smarte en af slagsen.

    SvarSlet
  3. Birgitte, Poulstrup8. december 2014 kl. 10.26

    Det vil også lige være mig - den svenske version :-)
    Mvh
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Rigtig fin hue, den vil jeg gerne vinde opskrift og garn til. Jette

    SvarSlet
  5. Hold nu kajle den er fin!!

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot - så kunne jeg godt trænge til en ny hue

    SvarSlet
  7. Med sådan en hue, vil jeg kun kunnet føle mig godt tilpas

    SvarSlet
  8. Hvor er den fin. Den kunne være sjov at lave.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  9. En sådan fin mössa vill man ju sticka!

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Den ser spændende ud. Jeg er med.
    -Louise H

    SvarSlet
  12. jeg kan aldrig få skønne huer nok, er nysgerrig på den teknik du nævner?

    SvarSlet
  13. Smuk hue. Jeg er med.
    Kh Liselotte

    SvarSlet
  14. Flott lue i "mine" farger:-)

    SvarSlet
  15. Fin hue
    mvh Charlotte springflower@godmail.dk

    SvarSlet
  16. Hende vil jeg gerne lære "at kende" :)
    Reina

    SvarSlet
  17. Det er lige mig.

    SvarSlet
  18. Smart hue - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. Den teknik vil jeg så gerne lære!

    SvarSlet
  20. jeg elsker huestrik, det er sådan nogle dejlige hurtige projekter med mulighed for at lege med dvs mønstre :) og jeg mangler stadig at finde den perfekte hue til mig selv... ungerne har til en hver lejlighed:)

    SvarSlet
  21. Det lyder spændende :)
    Kh Louise P

    SvarSlet
  22. Bruger ikke selv hue men kender en der ville blive glad for den fine en af slagsen som er dagens kalender gave.
    dorte D

    SvarSlet
  23. Jeg er med, jeg har tidligere strikket svenske opskrifter.

    SvarSlet
  24. Sjov og flot hue...den kunne være spændende at strikke :)

    SvarSlet
  25. Det er da lige en hue til mig ;)

    SvarSlet
  26. Endnu en fin gave, jeg er med :D

    SvarSlet
  27. Jeg er med igen, det er så fine gaver, du deler ud:)
    Glædelig december, hilsen Karen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Karen, du har vundet gaven fra Kerstin og mig, send mig en mail på knitting@bykaae.dk mærk Pakkekalender Kerstin

      Slet
  28. Jeg synes også gaverne er utroligt fine sååååå - bliver ved at prøve lykken

    SvarSlet
  29. Prøver lykken,rigtig fine gaver du giver væk i december:0)

    SvarSlet
  30. Hoppas på turen idag
    Kerstin (Stickmor)

    SvarSlet
  31. Vilken fin mössa.Hoppas på tur.

    SvarSlet
  32. fin hue, den vil være sjov at strikke.

    SvarSlet
  33. Fin hue som ser ud til at være sjov at strikke. Og jeg elsker dens navn!

    SvarSlet
  34. Jeg er nysgerrig. Den nye teknik lokker.
    Inge

    SvarSlet
  35. En mössa vore inte fel att vinna.

    SvarSlet
  36. Lige noget for mig, bare med blå

    Karem - Tilst

    SvarSlet
  37. Med den beskrivelse, så man da al mulig lyst til at vinde den...

    Lars

    SvarSlet
  38. Fin hue.... Måske man vinder den.:)
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  39. Jeg trenger en ny lue i vinter, og den skal være hjemmestrikket! Av meg selv.
    Krysser fingrene på denne.

    SvarSlet
  40. Fin hue. Jeg vinder gerne. Knus Anette

    SvarSlet
  41. Ville jeg gerne vinde. hilsen Rikke

    SvarSlet
  42. En ny spændende opskrift er altid velkommen

    SvarSlet
  43. Det kunne bare være rigtigt spændende

    SvarSlet
  44. Måske jeg skulle begynde at bruge hue?

    Vibeke - Skanderborg

    SvarSlet
  45. Jeg er med

    JK - Solbjerg

    SvarSlet
  46. Flot hue :-) deltager meget gerne

    SvarSlet
  47. Många som vill vinna - så också jag!

    Rebecka Andersson

    SvarSlet
  48. Sikke fin!! Evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  49. Den er flot!

    SvarSlet
  50. Jeg prøver igen.
    Mange hilsner fra lisbeth i Solrød

    SvarSlet
  51. Virkelig flot hue! Jeg håber! :)

    SvarSlet
  52. En meget fin hue, som jeg håber at vinde

    SvarSlet
  53. Hvor er den skøn, den ville jeg elske at strikke :-)

    SvarSlet
  54. Flot hue. Jeg deltager gerne i lodtrækningen.

    SvarSlet
  55. Trænger til en ny hue - og denne vil være perfekt :-)

    SvarSlet
  56. Den ser fin ud, den kunne jeg lide at strikke!

    SvarSlet
  57. Vilken rolig och samtidigt ren mössa.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.