mandag den 15. december 2014

Pakkekalenderen på Bykaae - 15. december


Vinderene fra fre, lør og søndag er trukket og du finder vinderen i kommentarfelterne på de pågældende datoer.

Og nu til dagens gave fra min gode veninde og indehaver af Rasmilla.  I dag trækker vi lod om dette smukke babytæppe kit Lille hjerte.

Om det søde tæppe
Det er forbundet med stor lykke at strikke til et lille nyt familiemedlem, eller til venindens lille baby, eller naboens nyfødte....
Der strikkes kærlighed, gode tanker og ønsker for et lykkeligt liv ind i hver eneste maske når man strikker til de helt små.
Med Rasmilla's babytæppe "Lille Hjerte" er kærligheden helt tydelig. De små glatstrikkede hjerter ligger hævet op over bunden af omvendt glatstrik - en spændende form for strukturel strik.

Bliv inspireret følg Rasmilla på Facebook og Instagram


112 kommentarer:

  1. Det tæppe vil jeg gerne glæde min kusines nye datter med.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et sødt tæppe.

    tut5220@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint og lækkert - en dejlig sag at strikke og til megen glæde for en lille ny - mange regnvejrshils fra Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Karin, du har vundet dagens gave fra Rasmilla, send mig en mail på knitting@bykaae.dk mærk pakkekalender Rasmilla

      Slet
  4. Det er fint, og jeg vil gerne være med, selv om jeg nok ikke når at få det færdigt før tredje barn forventes i slutningen af januar.

    SvarSlet
  5. hvor er den skøn håber snart at jeg får en barnebarn så jeg vil super gerne strikke den
    Kirsten fra Fur

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Hvor er det et fint tæppe. Jeg satser på at jeg skal være moster i den nærmeste fremtid, så jeg må vel hellere i gang :-)

    SvarSlet
  8. Den vill jag gärna vinna!

    SvarSlet
  9. Den bør jeg vinde...så flot et tæppe

    SvarSlet
  10. Krydser fingre for at jeg er den heldige;0)

    SvarSlet
  11. Det vil jeg super gerne vinde :)

    SvarSlet
  12. Hvor er det flot krydser finger i dag. Jette

    SvarSlet
  13. Meget smukt tæppe :-) Jeg lægger et lod
    Figarine

    SvarSlet
  14. Hvor er det flot, det vil jeg meget gerne vinde
    LouiseH

    SvarSlet
  15. Hvor er det et fint tæppe. Jeg vil gerne deltage. Tak og god dag.

    SvarSlet
  16. Så fint et tæppe vil jeg helt sikkert gerne prøve kræfter med :)

    SvarSlet
  17. Jeg skal være farmor for første gang til marts. VIlle elske at forære mit nye barnebarn sådan et smukt tæppe.
    Kh Liselotte

    SvarSlet
  18. Hvor er det et flot mønster, jeg er med igen:)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  19. Sikke fint det er! Det vil jeg helt bestemt gerne vinde 😃

    SvarSlet
  20. Så fint det var, det har jeg ikke sett før. Har planer om å strikke et nytt teppe til min lille jente, og dette frister!

    SvarSlet
  21. Helt enkelt og meget fint :)
    Hilsen Conny

    SvarSlet
  22. Rigtig sød ide med de fine hjerter og dejligt garn kan jeg se på hendes side,det ville være alletiders gave til en lille prinsse jeg kender.

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med. Der kommer nogle nye medlemer i familien i næste år.
    Kh Ursula

    SvarSlet
  24. Hvor er det sødt og fint ..

    SvarSlet
  25. Bonusdatteren er gravid, så det kan ikke passe bedre :)

    SvarSlet
  26. Rasmilla, så ved man hvad det er
    God

    SvarSlet
  27. Åh..den vil jeg gerne vinde...mon ikke der komme nogle små engang :-)

    SvarSlet
  28. Flot tæppe, det vil jeg gerne lave

    Karen- Tilst

    SvarSlet
  29. Prøver lykken med dette fine tæppe :-)
    Kh Louise P

    SvarSlet
  30. Hvor er det fint.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  31. Den kan der da sikkert nemt findes en aftager til.

    SvarSlet
  32. Jeg er med igjen! Marit i Norge

    SvarSlet
  33. Det vil helt sikkert tilvejebringe jubel. hos min veninde der venter sig...

    SvarSlet
  34. Nu er junior ganske vist på vej inden for få dage, men sådan et fint og lækkert tæppe vil alligevel blive strikket i en fart, så det kan lune ham nu her i den kolde tid.

    SvarSlet
  35. Nydelig teppe. Håper jeg vinner det......

    SvarSlet
  36. Det er da ikke til at stå for; et smukt tæppe :-)

    SvarSlet
  37. Hvor fint. Jeg prøver igen :-)

    SvarSlet
  38. babyting kan man ikke strikke for mange af

    SvarSlet
  39. Smukt kærlighedstæppe til et kærlighedsbarn. Det vil jeg gerne strikke.

    SvarSlet
  40. Prøver og prøver - vil gerne vinde

    SvarSlet
  41. Jeps, det kit vinder jeg meget gerne. Har en veninde som venter sig..

    SvarSlet
  42. Jeg ved jeg lige præcis hvor det tæppe skal bruges.

    SvarSlet
  43. Som altid, smukke ting fra Rasmilla. KH Susanne

    SvarSlet
  44. Jeg deltager meget gerne
    Caroline

    SvarSlet
  45. Jeg er med, Rasmilla har sådan en fin butik

    SvarSlet
  46. jeg har babyer nok, men kender stadig mange der ikke har - og de skal da alle have et babytæppe med hjerter:)

    SvarSlet
  47. Den filten hade varit fin i sonens vagn

    SvarSlet
  48. Jeg venter barnebarn, så her prøver jeg også lykken :))

    SvarSlet
  49. Det vil jeg forfærdelig gerne vinde

    SvarSlet
  50. Jeg ville frydes af glæde over at strikke et af disse tæpper.

    SvarSlet
  51. Er meget glad for Rasmillas garn og ikke mindst hendes opskrifter, så jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  52. Prøver igen, må da snart være min tur

    SvarSlet
  53. Fint lille tæppe i meget smuk rød farve.

    SvarSlet
  54. Den vil jeg gerne vinde 🎅

    SvarSlet
  55. Det er bare så smukt. Så jeg prøver lykken

    SvarSlet
  56. Jeg vil gerne prøve lykken

    SvarSlet
  57. så vacker :) Skulle passa till Viljas lillebror

    SvarSlet
  58. Det vil være den perfekte barselsgave til Emmas lillesøster.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  59. Hvor er de søde, kunne strikke til min kollega hvis jeg er heldig

    SvarSlet
  60. Ej hvor sød, den kunne da være så fin at strikke og give til en

    SvarSlet
  61. Super sødt med de fine struktur hjerter <3 og garnet er jo lækkert og blødt...så x'er

    SvarSlet
  62. Der er masser af fantastiske babyer på vej i vennekredsen - de ville blive glade for et tæppe!
    Rie

    SvarSlet
  63. Krydser fingre for at jeg er den heldige :-) - så flotte tæpper

    SvarSlet
  64. Fine tæpper.... krydser fingre
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  65. Uh det vil jeg gerne vinde - der er helt sikkert en modtager til tæppet.
    Reina

    SvarSlet
  66. Dejlig gave, den kunne godt bruges.
    Mvh Gitte Juhl

    SvarSlet
  67. Birgitte, Poulstrup15. december 2014 kl. 17.57

    Det vil også være et ok jule-strikketøj
    Mvh
    Birgitte

    SvarSlet
  68. Smukt babytæppe - det vil jeg gerne strikke

    SvarSlet
  69. Det ville være perfekt til den gravide dagplejemor!

    SvarSlet
  70. Håber jeg er heldig i dag :-)

    SvarSlet
  71. Hvor er det sødt
    Hilsen Tine

    SvarSlet
  72. hvis jeg nu gik i gang nu så kunne jeg måske blive færdig til når et af mine børn engang får en baby...jeg kunne jo tage det frem og strikke på hvergang de er på besøg!!!

    SvarSlet
  73. Skønt tæppe som jeg vil elske at strikke

    SvarSlet
  74. Skønt tæppe som jeg vil elske at strikke

    SvarSlet
  75. Det tæppe ville jeg rigtig gerne strikke til en af de vinterpiger der kommer i det nye år i vores omgangskreds <3

    SvarSlet
  76. Det vil jeg blive glad for at vinde.

    SvarSlet
  77. Ej så fint - ville være så fint til mit barnebarn 😍

    SvarSlet
  78. Hvis jeg er heldig at vinde, skal min venindes datter glædes med dette tæppe :)
    Venlig hilsen Jane Wind

    SvarSlet
  79. elsker rasmillas garn og ting!!!

    SvarSlet
  80. Flot tæppe

    Vibeke - Skanderborg

    SvarSlet
  81. Kunne bestemt være dejligt at strikke

    JK- Solbjerg

    SvarSlet
  82. Uh, det tæppe har jeg kigget på.. Elsker det garn og mønsteret er så fint og enkelt :)

    SvarSlet
  83. Maria Prinds Carstensen15. december 2014 kl. 21.52

    Jeg er på barsel med min lille søn som fødtes for en måned siden. Vi er gået igennem 6 års venten og en masse besværligheder både inden under og efter fødslen for at få ham, så han er et lille hjertebarn og jeg ville elske at få lov til at strikke al min kærlighed ind i det smukke tæppe, hvis jeg skulle være så heldig at vinde:)
    Mvh Maria

    SvarSlet
  84. Det ville være en fantastisk præmie, til en kommende bedstemor :-)

    SvarSlet
  85. Håber jeg er heldig idag��

    SvarSlet
  86. Rekker akkurat dagens luke, håper på vinnerlykke!

    SvarSlet
  87. Lækkert, jeg er igen med. Jeg fik besked, om nogle unge mennesker igår, der skal have barn næste år, så det ville være en flot barselsgave.

    SvarSlet
  88. Jeg sniger mig med! Hvor er det bare fint - det tæppe! :)

    SvarSlet
  89. Krydser fingre her på falderebet

    SvarSlet
  90. Jeg går selv og ser frem til at blive "bonusmormor" indenfor de næste par år. Sådan et tæppe ville være så fint at give i barselsgave!

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.