onsdag den 1. juni 2016

Håndfarvet garn fra Sysleriget

Jeg er ellevild med håndfarvede garn - et af de nyere brands som jeg er totalt forgabt i er  Sysleriget.


Jeg har fulgt Malene, der er personen bag brandet Sysleriget på de sociale medier i en evighed. På instagram har jeg kunne følge hele farve processen.


Fra garnet der skal farves lander...


Arbejdsprocessen...


Og den er ikke kort... utroligt at garnet ikke koster mere end det gør - tænker jeg.


Det her taler virkelig til en farveelsker som mig...


Her står jeg endelig med mit garn i hånden, garnet er unikt, håndfarvet, der er aldrig 2 partier der ens. 


Har du også en forkærlighed for håndfarvet garn?

2 kommentarer:

  1. Så spennende! Ikke minst fordi jeg også farger noe av garnet jeg strikker med. Ha en fin kveld! Hilsen fra sommerlig Norge

    SvarSlet
    Svar
    1. Gode håndfarvede, kan vi slet ikke få nok af ✔️

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.