onsdag den 26. oktober 2016

Tá 3 veninder med til Kreativedage i Fredericia - jeg gir'

Vind 4 billetter til Kreativedage i Fredericia i denne weekend

Jeg sætter 2 x 4 billetter på spil her på bloggen, men denne gang kræver jeg lidt af dig for at du har mulighed for at vinde. Vinderne er fundet
Mette Abildgaard og @siminsentina på IG send mig en sms 60723619

Du deltager i ét sæt af 4 billetter ved at skrive en kommentar til dette blogindlæg og vil du forhøje dine chancer... Går du ind på min Instagramprofil @bykaae og finder dette billede, under dette tagger du 3 veninder du gerne vil have med.

Torsdag aften skriver jeg her i dette indlæg, hvem der har vundet de 2 sæt af 4 billetter. Har du også skrevet på Instagram får du også en DM der. 

Billetterne kan afhentes efter aftale på messen ved indgangen, vi aftaler nærmere. 

Min stand finder vi ved Scene 1 med standnummer 1156

47 kommentarer:

  1. Jeg skal derover lørdag og kan lige så godt fylde bilen op ;-).

    SvarSlet
  2. Uh jeg glæder mig så meget til at se dig og din stand... ville være fantastisk at vinde billetterne😍

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette - Tillykke, du har vundet send mig en sms på 60723619

      Slet
  3. Jeg har allerede en aftale med de 3 veninder jeg plejer at følges med. Vil så gerne forære dem billetter og besøge din stand

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Har en aftale med mine døtre - 26 og 29 år - den nye generation af kreative piger, og så skal min søster da også med. 😃

    SvarSlet
  6. Jeg skal afsted med min mor, moster og søster, så det ville være skønt at kunne glæde dem med billetter. @skabagtig

    SvarSlet
  7. Jeg kan nemt finde tre andre som vil med 👍

    SvarSlet
  8. Ih, hvor ville jeg gerne med. Har aldrig prøvet det - Det vil jo være et helt slaraffenland for mig 😍 ❤️

    SvarSlet
  9. Det vil jeg gerne, og har et par fantastiske damer i tankerne, som jeg gerne vil invitere med

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Jeg har et par dejlige kreaveninder jeg vil elske at invitere med ��

    SvarSlet
  12. Jeg vil med glæde fylde bilen sammen med et par strikkeveninder og køre til Fredericia :)

    SvarSlet
  13. Ville være fantastisk at kunne overraske min mor, svigermor med billetter. Og den sidste bliver manden min for han tager nemlig gerne med. ��

    SvarSlet
  14. Det ville være fedt ,at kunne fylde bilen og komme gratis ind, så er der flere penge ,at bruge inde i hallerne

    SvarSlet
  15. Vi er lige præcis fire, der skal af sted fredag, så det ville være superlækkert at vinde billetterne.

    SvarSlet
  16. Sikke en gave at modtage, kan nemt finde 3 at give biletterne til :-)

    SvarSlet
  17. Jeg ville nyde at kunne dele med mine veninder :-)

    SvarSlet
  18. Strikkeklubben skal afsted samlet �� så kunne være dejligt at overraske dem med billetter ��

    SvarSlet
  19. Strikkeklubben skal afsted samlet �� så kunne være dejligt at overraske dem med billetter ��

    SvarSlet
  20. Der vil jeg sørme gerne vinde. 😍😘🍀

    SvarSlet
  21. Uha det er et stort ønske engang at opleve Kreative dage.

    SvarSlet
  22. Vil tage 3 kollegaer med(hækle"klubben")

    SvarSlet
  23. Det er alletiders at komme til Kreative Dage, men endnu bedre, hvis veninderne er med. Jeg har lige tre i tankerne!

    SvarSlet
  24. Vil tage et par fra betyrelsen i Kreativ Fritid Vejle med

    SvarSlet
  25. Tøsetur med veninderne, ja vi må af sted så vi kan få nogle idéer til den mørke tid, og det kan vi altid finde på standene på messen.

    SvarSlet
  26. Jeg vil have min kollega Monika med og min mor og hendes veninde.
    Det kunne være så hyggelig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov der kom min datters navn op, men det er Konni Magnussen der har svaret ;-)

      Slet
    2. Hov der kom min datters navn op, men det er Konni Magnussen der har svaret ;-)

      Slet
  27. Det ville da bare være SÅ dejligt. Mvh 🎃

    SvarSlet
  28. Jeg vil have min kollega Monika med og min mor og hendes veninde.
    Det kunne være så hyggelig ;-)

    SvarSlet
  29. Jeg har en aftale med min mor og et par veninder om at følges ad. Er så hyggeligt :) Vi følges ikke nødvendigvis rundt og kigger, men mødes til frokost og eftermiddagskaffen ;) Håber at kunne glæde de andre med at vinde disse billetter :) Glæder mig til at hilse på dig igen :)

    SvarSlet
  30. Sikke en mulighed, som du glæder os med. Det vil være dejligt at vinde disse billetter og nyder mine ynglingsting - strik,garn og venindehygge. Bedre kan det ikke blive. Oh jo, så kan vi jo hilse på dig,

    SvarSlet
  31. Jeg glæder mig til på lørdag, hvor jeg kommer ned og ser din stand sammen med min krea-veninde, en kollega og hendes datter. Vi vil så gerne vinde billetterne��

    SvarSlet
  32. Åh, dem vil jeg gerne vinde:0)

    SvarSlet
  33. Åh dem vil jeg gerne vinde. Som altid skal jeg af sted med min mor og et par søstre :-)

    SvarSlet
  34. Håber jeg er den heldige. Det kunne være skønt med en tøsetur

    SvarSlet
  35. Mine søster og jeg skal afsted sammen med vores mor, så det vil være dejligt at vinde☺

    SvarSlet
  36. Håber jeg er heldig, vi er 4 der tager til Kreative dage på fredag

    SvarSlet
  37. Uha, det ville da være dejligt at vinde, så kunne jeg tage både min mor, svigerdatter og chef med :) Det kunne være hyggeligt

    SvarSlet
  38. jeg skal afsted om lørdagen og det ville være dejligt at kunne invitere et par stykker med 😊

    SvarSlet
  39. jeg skal afsted om lørdagen og det ville være dejligt at kunne invitere et par stykker med 😊

    SvarSlet
  40. Uhh...jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg endnu en gang skal afsted med en kollega. Det er, hvert eneste år, en skøn hyggedag :-) Vi ses! (er ikke på Instagram) Min mail er: hellesa2009@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Uhh, dem kunne jeg bestem god bruge.
    Mine piger (hvis det ikke er den enes arbejdsweekend), kunne så forestille at min mand eller søn vil med. Eller bliver det nok min svigermor - brugt skal de nok blive

    SvarSlet
  42. Mon ikke nemt der kan findes 3 af dem jeg plejer at tage til messe med til en tur søndag. Selvom vi prioterede Fanø i år. Men man kan ikke få for meget inspiration, der er kun for lidt tid..:-)

    SvarSlet
  43. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.