lørdag den 12. maj 2012

ID-104 Neverkont - Grib garnet


NeverkontWorkshop ID 104 Underviser: Charlotte Kaae

Undervisningssted: Medborgerhuset, Bindslevs Plads

Tidspunkt: Torsdag, 10:00 - 13:00 

Dette er et basiskursus i teknikken Neverkont/Entrelac. Vi strikker en halsedisse i en enkel form i glatstrik. Har du mod på det er der mulighed for at strikke i forskellige mønstre. Du skal designe dit eget neverkont-mønster over en fast form. Vi arbejder med minimum 2 farver garn gerne flere. Her er der mulighed for at arbejde med blokfarverne, der er oppe i tiden. Pris 350 kr + 75 kr til materialer og kompendium køb Billet her


Og så har vi været så heldige, at  yarnfreak har sponseret en masse NO1 garn til os i fede farver, derfor ryger materialeprisen ned på 40 kr. Tak til pigerne fra Yarnfreak, i gør Grib garnet lidt sjovere



7 kommentarer:

  1. Det er også sjovt og spændende at lærer at strikke Neverkont. Jeg tog jo dit S.i.f.s her i foråret og lærte at strikke det. Så god fornøjelse til dem der skal med på det kursus.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Uhhh, dér var måske lige motivationen til at deltage alligevel! Jeg fik aldrig taget hold på neverkont'en i SIF'en, det var på en eller anden måde lidt for intimiderende + jeg havde lidt strikkekrise.. Men jeg synes, det ser så godt og spændende ud, så jeg kunne godt tænke mig at lære det lidt "live"..

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Jeg gad godt lære at strikke never-kont.. en hue måske eller..

    SvarSlet
  5. Hej Charlotte. Jeg har forsøgt at sende dig en mail, fordi jeg gerne vil have dig til at afholde en workshop i foreningen Gavstrik i marts 2013.
    Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du så ikke sende mig en mail: kirsten.amstrup@mail.dk. Tak.

    SvarSlet
  6. Lis hvor er du bare sød... Vibbereden, kom og vær med, det bliver en fest, det lover jeg. Dorthe, en hue vil være så flot.
    Kirsten det vil jeg da gerne, tjekker lige op på mailen.

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.