onsdag den 30. maj 2012

Sjove huse på Amager


For et par uger siden var Michael og jeg på Amager for at spise brunch på café 8-tallet (hvilket kan anbefales). Efter vi havde spist gik vi en lille tur, normalt går vi på Kalvebod fællede, men denne gang trissede vi bare lidt rundt... Og det var godt for inspirationen... Det her huse, var så sjove, at jeg måtte stoppe op og snuppe et billede, er spændt på hvad der kommer ud i den anden ende... Jeg har en ide der er ved at forme sig, noget med et mix af grønne farver, blandet med hvid, og så de der dutter vinduerne danner... Der tegnes, og strikkes prøver.

5 kommentarer:

  1. Spoejse. Jeg troede foerst det var mine briller der var noget galt med hihi.

    SvarSlet
  2. Ha ! Ja de er da spøjse
    Og lige til at strikke efter ;)
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Jeg er ret sikker på at det er det plejehjem som min mor skal flytte ud i her til aug/sep.
    Det er bla. Øselsgårdens plejecenter og hørgårdens der skal ud i små to værelses lejligheder - de glæder sig :)
    Pudsigt at se dem på dit billede, vi har netop i dag set hvor min mor får lejlighed derude :))

    SvarSlet
  4. Jeg siger jer, jeg får tegnet, har en ide om en big-size bluse med sjov facon. Med en masse 3-d huller i, der popper ud... Skal lige strikke en prøve, så i kan se.

    SvarSlet
  5. Uh, det lyder spændende!
    Jeg har arbejdet i nærheden og kører jævnligt forbi, men har vist aldrig set husene i lige dén vinkel, og det er egentlig en helt anden oplevelse.. Jeg synes det er nogle rigtig flotte huse, og jeg ville elske at bo sådan et sted!

    SvarSlet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.