fredag den 6. februar 2015

Strik i fællesskab nr 1 - 2015, folklore sæt fra AOH julemagasin 2014


Så er det på mandag årets første SIFs (Strik i fællesskab) går i gang, vi strikker huen og lufferne som jeg har designet til Alt om håndarbejdes Julemagasin 2014. Opskriften er i bladet, om det stadig findes i handel er jeg lidt i tvivl om. Ellers er jeg sikker på det lokale bibliotek ligger inde med det. 

Fakta
Opskriften: findes i Alt om håndarbejdes julemagasin 2014

Garn: Lima fra Hjertegarn eller Peruvian highland wool fra Filcolana eller Cascade 220 fra Cascade, garnkit kan bestilles hos mig ved at sende en mail, garnet jeg pakker er Peruvian highland wool fra Filcolana, sættet er strikket i Lima fra Hjertegarn. Du skal bruge ca 16 farver og i alt 200 g

Garnkit: farverne jeg sælger kan ses i min folder om magiske nøgler - her - du får 200 g fordelt på 16 farver,  som er nok til et helt sæt. du skal altså vælge 2 kombinationer. Pris for garnkit 160 kr.
send en mail for at bestille på knitting@bykaae.dk mærk SIFs

Strikkefasthed og vejledende pinde:
18 m og 23 omg strikket efter mønster på p 5,5 mm = 10 x 10 cm
Se min vejledning om en strikkeprøve i mønsterstrik her

Håber vi ses på mandag både her på bloggen, og på By Kaae strik i fællesskab siden på Facebook.

Hashtags på Instagram #ByKaaeSifs #aohjul14 #folklore

4 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Dejlige glade farver.

    SvarSlet
  2. Skikkelig skikkelig stilig!

    Kos deg masse og ha ei herlige helg ;)

    Klem Vibbedille :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, håber du også havde en god weekend. Knus

      Slet

Jeg håber du har nydt indlægget. 1000 tak for din kommentar.